Day 17 - The very last day... - Reisverslag uit Glenhurd, Zuid-Afrika van Eva Lieve Loonen - WaarBenJij.nu Day 17 - The very last day... - Reisverslag uit Glenhurd, Zuid-Afrika van Eva Lieve Loonen - WaarBenJij.nu

Day 17 - The very last day...

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg Eva Lieve

03 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Glenhurd

Today was our very last day in PE. Which is sad because I had such a great time here!! Although I'm glad I will be seeing my family again, I would have wished i could have stayed here longer.
In the morning I packed my bag, which was not easy with all those souveniers and a hockeytick!! In the afternoon we went to the beach, there were nice strong waves in which we had a lot of fun!
In the evening we took Peter and Dapne out for dinner, I had delicious calamari and it was so cozy with all of us!! What was so nice was that Peter and Daphne bought us presents! Fleur and I both got a very pretty african bag, I just love it!
Tommorow in around 1 'o clock pm we will leave, of to Holland!!

The last greetings from South-Africa

• 04 Mei 2014 - 00:35

One Of The Young Ones:

Hoi Eva Lieve, ook hier zijn nog mensen wakker.
    Dus vandaag is dit ons laatste antwoord naar S.A. Wij wensen jullie allen een voorspoedige thuisreis en hopen je gauw weer te zien.
    Liefs MW

• 04 Mei 2014 - 11:58

Verhulstjes:

Hoi Eva, ik weet niet of je dit berichtje nog kunt lezen. Fijn dat je zo'n mooie tijd hebt gehad!! Deze ervaring zul je nooit meer vergeten! We wensen je een hele goede reis terug en hopen je gauw te zien of je stem te horen. Groetjes van ons allemaal vanaf de snelweg, zijn ook weer op weg naar huis.